#Blogg100 – 1

Ska jag ta klivet in i en blogg varje dag igen?

Tankarna har gått fram och tillbaka senaste veckan.

Jag tycker om att skriva och den här utmaningen gör att jag tar mig tid till det, så därför kör jag.

Det har heller inte blivit så mycket skrivet på den här sidan, så det känns lite kul att liva upp den lite.

Eftersom jag skriver på resurssidan http://www.rofyra.wordpress.com i jobbet så tänker jag mig att jag är lite mer privat på den här sidan. Det kommer nog ändå bli en del jobbtankar eller tankar kopplade till jobbet iallafall!

Förut har jag skrivit mest på datorn, men nu ska jag försöka mig på att blogga mer från paddan. Vi får väl se hur det går med det och om jag känner mig själv rätt kommer jag behöva gå in och finputsa, t.ex. så att det hamnar på rätt ställe, men jag gör ett försök.

Om du nu har hittat hit för första gången och vill veta något om vem det är som skriver, så rekommenderar jag dig att gå in och läsa under fliken om mig, kika lite på förra årets Blogg100 eller annat jag har skrivit.


Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

