Avslut eller början

Sen Nr 100 i utmaningen Blogg100 har jag funderat på vad och hur jag ska fortsätta skriva. Som jag skrev i Nr 97 så är inte avsluten avslut, utan början på något nytt. Så nu börjar och fortsätter min utmaning, att skriva om sådant som känns viktigt i stunden.

Det kommer inte att bli något varje dag, men när andan faller på och det känns rätt att sätta tankar på pränt skriver jag.

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

