Summa 100 – Final #Blogg100

Nr 100
Final!

new-years-day-234805_150By Geralt, Pixabay.com

Så var det dags.
Sista bloggen ska skrivas.

Jag har hela tiden numrerat mina bloggar vilket har resulterat i att jag låg sömnlös i natt. 31+30+31+8 blir ju 100. Varför hade jag då nummer 98 på bloggen igår? Så idag var jag tvungen att gå igenom hittade felet och redigerade, så nu är det rätt. Sista skrivs i denna stund.

Hur har det varit då?

Gränslöst
Intressant
Lärorikt
Laddat
Analyserande

Belönande
Lagom
Optimalt
Givande
Googlat och
Arkiverat under BLOGG100

Blogg100 - Ett inlägg om dagen i 100 dagar

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

