TETT 14 dagar kvar #Blogg100

Nr 94

I början av maj dök en Tweet upp med #EdcampSollentuna. Nyfiken som jag är följde jag länken och kom till slut till Edcamp Sverige. Edcamp är en konferens, där deltagarna väljer hur de ska delta. När man kommer till den annonserade konferensen finns ett schema, gridden, där du skriver vad du vill prata om eller väljer ett ämne du är intresserad av. Vill du veta mer, klicka här.

Jag har sen jag gick in på sidan första gången funderat på hur vi skulle kunna göra något liknande i Tierp.

På TETT kör vi i litet format:

Tett dela café

Jag ser fram mot mässan och allt vi ska dela med varandra.

Vill du veta vad du har möjlighet att se eller höra?

KLicka här på TETT-mässan så kan du läsa om de olika föreläsningarna och utställarna.

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

