Facebook – here I come #Blogg100

Nr 66
Nu ”hörs” jag

Idag har jag aktivera kontot. Fått några kollegor som vänner.

Ett av mina mål var att ansluta mig till några av de grupper jag är intresserad av

  • IKT-pedagoger
  • IKT-verktyg
  • Flippa klassrummet

och det har jag gjort.

Ett annat mål var att skapa en grupp för Pedagoger i Tierp och det har jag också gjort. Här hoppas jag att vi som jobbar på skolorna i Tierp får en mötesplats där vi byter idéer och tankar om hur vi kan föra det pedagogiska arbetet framåt på våra skolor.

Det finns privata vänner som har hittat mig också, varav en långväga vän från skoltiden.

Nu hänger det på mig att vara aktiv!

Facebook_logo_(square) By Facebook (facebook.com) [Public domain], via Wikimedia CommonsBy Facebook, via Wikimedia Commons

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

