Pedagogens fritid #Blogg100

Nr 65
Fritidssysselsättningar

Idag blir bloggen kort eftersom jag har varit ledig från mitt arbete. Bloggen blir ett litet tillägg till mitt inlägg den 22 april Min arbetstid – arbetet som intresse.

Min lediga tid har jag tillbringat med lite fritidssysselsättningar:

  • tvätta familjens kläder (hkk)
  • cyklat till affären (idr)
  • handlat (ma)
  • lagat mat för en vecka (hkk)
  • kört bil (tk, ge, fy, ke)
  • tagit en rask promenad (idr)
  • lyssnat och hjälpt dottern med pianoövning (mu)
  • ätit tillsammans med familjen (social kompetens)
  • varit på bio (bl, mu, eng, sv)

Lite har jag fuskat eftersom jag har läst Twitter och sett några intressanta bloggar och klipp när jag satt och vilade mig mellan mina fritidssysselsättningar.

Skönt med en ledig dag!

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

