Fönster mot skolbibliotek och påsklov #Blogg100

Nr 42
Kort inlägg så här på fredagskvällen.

Idag har jag fortsatt mitt sökande efter ”planen” för kommunens skolbibliotek. Den är på gång. I väntan på den har jag ägnat mig åt att ge våra skolbibliotek en egen sida på RO4:s resurssida. Jag har också lagt dit en undersida som introducerar Skolbiblistan.

Påsklov!

easter-154423_150

Eleverna får vara hemma och ha det skönt en vecka, medan jag som har semestertjänst får tillfälle att lägga in skriva bedömningar, planera upp terminens sista veckor, lägga in intressanta länkar, tips och göra ansiktslyftning för alla mina bloggar.

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

