Tända gnistor ”Blogg100

Nr 35

Test 1 130419

Idag har jag ägnat del av arbetsdagen åt att nå ut till mina kollegor.

Eftersom bara ett fåtal har Twitter eller blogg och jag inte har Face Book (än) så har jag e-postat ut länkar till den här bloggen, områdets resursblogg och musikblogg, där jag uppmanar dem att läsa ”Vägen mot den digitala skolan” och mitt inlägg om skolbibliotek.

Egoistiskt?

Det är inte tanken, utan det handlar helt enkelt om att få igång diskussioner och tända gnistan. Få se om det finns tillräckligt med ved.

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

