Arbete med wordpress sidorna #Blogg100

Nr 27

Idag har jag knåpat och hoppas att jag har fått till så att det jag skriver hamnar där jag vill att det ska hamna, men det återstår att se när jag har publicerat det här inlägget. Kanske får jag göra om allt imorgon.

Jag har också jobbat en del med de andra wordpressidorna som jag håller på att bygga upp.

Ro4s resurs

Ro4:s resurssida är just vad den heter. Där lägger vi/jag ut filmer, länkar och material som alla som arbetar här kan ha nytta av.

OlA musik

OlAnders musik är min lärarsida, där jag har putsat lite på innehållet.

Jag vet inte om jag har fått till den uppbyggnad på sidorna jag vill ha, men om jag får det här inlägget att hamna som jag vill har jag i alla fall kommit en bit på väg.

 

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100 och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

