Tanken är att jag ska göra ett blogginlägg varje dag i hundra dagar!

Sent har jag beslutat mig för att delta, men dag 1 är ju inte slut än.
Jag har tvektat och funderat på om jag har det inom mig. Det är så lätt att hoppa på saker och tänka att det här är kul, men sen gäller det att fullfölja. I och för sig tycker jag om att skriva. Vad fick mig då att tillslut besluta mig för detta då?

Jag planerar, läser, testar och knåpar för att bygga en musikblogg för mina elever eller i alla fall grunden, sen hoppas jag så klart att eleverna blir delaktiga, men dit är det en bit och dessutom knåpar jag på en resurssida för rektorsområdet.
Blogg100 tror jag kan vara ett sätt för mig att skriva av mig om framgångar eller motgångar i korta eller långa inlägg.

Mitt motto för ikväll får blir från ”En gång i Phuket” – säg ja till att prova nya saker!

Ny start

Ny start

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i Blogg100. Bokmärk permalänken.

Kommentera

