Tredje gången gillt

Brukar man säga.
Egentligen är det fjärde gången.
Upptäckte att jag hade gjort en sida av den andra gången!
Men nu har jag rättat till det!

Twitter by Jon Gosier
bild av Jon Gosier

Jag har skapat ett Twitter konto,
men har inte börjat Twittra än.
Snyggade till profilen med bild och lite text.

Försökte lägga in bild i Min profil här
men ”gravataren” låste sig.

Undrar vad de andra har för sig.
Har inte kommit på hur jag ska hitta kollegorna här än.
Tur att vi ska skicka in våra ”adresser”
så att man kan börja läsa vad andra
sitter hemma på kammaren och tänker.

Om helbj

Musiklärare och IKT-pedagog i Ro4, Tierps kommun
Det här inlägget postades i IKT kurs. Bokmärk permalänken.

Kommentera

